WELCOME TO WANIZANIE.BLOGSPOT.COM

Welcome

jom nengok ape la yg dok kecoh2 ...klik sini ye

Pages

Wednesday, January 26, 2011

myMetro | Cari duit dari rumah

myMetro | Cari duit dari rumah



aku nak jual pe la....xde idea neh...nk bt bisnes pe la dok kat hutan neh..lau da transport mau gak aku bt bisnes2 eksport brg2 dr sarawak masuk semenanjung...
cam jualan kayu jati, kek lapis sarawak utk pasaran kecik2 then buka stokis @ cwgan or bt cam jualan buah jambu batu......jual kraf tgn sarawak n mcm2 ag la...modal leh cari
cma mslh utk bergerak je la........hurm...halangan utk berjaya....tp lau da kemahuan mmg dpt.....tgk lah selama mana aku dok cni..mgkin aku akan mulakan ....hehe...........pasang impian @ angan2...semoga berjaya utk diri ku.....

No comments:

Post a Comment

Wednesday, January 26, 2011

myMetro | Cari duit dari rumah

myMetro | Cari duit dari rumah


aku nak jual pe la....xde idea neh...nk bt bisnes pe la dok kat hutan neh..lau da transport mau gak aku bt bisnes2 eksport brg2 dr sarawak masuk semenanjung...
cam jualan kayu jati, kek lapis sarawak utk pasaran kecik2 then buka stokis @ cwgan or bt cam jualan buah jambu batu......jual kraf tgn sarawak n mcm2 ag la...modal leh cari
cma mslh utk bergerak je la........hurm...halangan utk berjaya....tp lau da kemahuan mmg dpt.....tgk lah selama mana aku dok cni..mgkin aku akan mulakan ....hehe...........pasang impian @ angan2...semoga berjaya utk diri ku.....

No comments:

Post a Comment