WELCOME TO WANIZANIE.BLOGSPOT.COM

Welcome

jom nengok ape la yg dok kecoh2 ...klik sini ye

Pages

Thursday, January 20, 2011

~~~Rindu kat mesra.net~~~

lama xjenguk mesra.net...dulu syok gak tgk je mesra.net trus leh praktikal even 'ma' akan potpet2 sepah dapur...(aku peduli pe) hahaha.....jadi or xjd aku xkira la asal aku leh praktik...rindu nk uli tepung la...dok cni aku xjupe pe pun ag kuih yg sedap...kecuali popia..."popia goreng pedas" pelik inti sambal daging....tp belasah je la...ahhhh...rs nak mkn kek....sedapnyer.....

No comments:

Post a Comment

Thursday, January 20, 2011

~~~Rindu kat mesra.net~~~

lama xjenguk mesra.net...dulu syok gak tgk je mesra.net trus leh praktikal even 'ma' akan potpet2 sepah dapur...(aku peduli pe) hahaha.....jadi or xjd aku xkira la asal aku leh praktik...rindu nk uli tepung la...dok cni aku xjupe pe pun ag kuih yg sedap...kecuali popia..."popia goreng pedas" pelik inti sambal daging....tp belasah je la...ahhhh...rs nak mkn kek....sedapnyer.....

No comments:

Post a Comment