WELCOME TO WANIZANIE.BLOGSPOT.COM

Welcome

jom nengok ape la yg dok kecoh2 ...klik sini ye

Pages

Monday, February 14, 2011

4 bulan....

yea...........pas 4 bulan aku bersabar dok kat saratok neh...mcm2 jd cam aku ni kena buang daerah pun ada...ngan mcm2 penyesuaian dah aku cuba terap dlm diri aku neh....seksa gak dok tempat cmni...aku dah la suke jalan2 tb2 dok cni xde tpt nk lepak pun...M.A.T.I  K.U.T.U aku dok cni.....

sok aku kena ready awal2 pg lagi ....utk ke airport kuching je pun dah makan masa 5 jam...nsb la da kemudahan van sapu pakcik ali...dulu aku takut gak nk nek van ngan iban2 cni...tp bila dah lama2 dok cni..br aku rskn blh la join iban2 cni asalkn dorg xwt hal je...aku pun ok...tp lau dorg wt hal pun aku terpaksa la mengalah coz ni tpt dorg....dulu rs cam nk je gtau dorg jgn la berlagak..tpt ko ni teruk..aku pun xhingin nk dtg cni...tp..skrg...okey la....A.K.U. S.T.I.L.L JADI MANUSIA  LAGI..........
sok mgkin dalam kul 6.30 pg aku bertolak ke kuching.....wooooo....prosperity mcd ....tggu aku...smpai je aku nk serang mcd...sedih gila dok cni mcd pun xde....hurm....lau ma tau la cmne sdh aku dok cni...mst ye suh aku tukar cpt2...dah la...makin banyak aku cter nt xsiap lak aku nk kemas beg utk balik sok....hehe...jom balik...cian lak kat kwn aku...kena ganti aku keje ...tp nk bt cmne....aku kena gak balik.................arap2 semuanya  ok n aku selamat smpai destinasi sok..............

No comments:

Post a Comment

Monday, February 14, 2011

4 bulan....

yea...........pas 4 bulan aku bersabar dok kat saratok neh...mcm2 jd cam aku ni kena buang daerah pun ada...ngan mcm2 penyesuaian dah aku cuba terap dlm diri aku neh....seksa gak dok tempat cmni...aku dah la suke jalan2 tb2 dok cni xde tpt nk lepak pun...M.A.T.I  K.U.T.U aku dok cni.....
sok aku kena ready awal2 pg lagi ....utk ke airport kuching je pun dah makan masa 5 jam...nsb la da kemudahan van sapu pakcik ali...dulu aku takut gak nk nek van ngan iban2 cni...tp bila dah lama2 dok cni..br aku rskn blh la join iban2 cni asalkn dorg xwt hal je...aku pun ok...tp lau dorg wt hal pun aku terpaksa la mengalah coz ni tpt dorg....dulu rs cam nk je gtau dorg jgn la berlagak..tpt ko ni teruk..aku pun xhingin nk dtg cni...tp..skrg...okey la....A.K.U. S.T.I.L.L JADI MANUSIA  LAGI..........
sok mgkin dalam kul 6.30 pg aku bertolak ke kuching.....wooooo....prosperity mcd ....tggu aku...smpai je aku nk serang mcd...sedih gila dok cni mcd pun xde....hurm....lau ma tau la cmne sdh aku dok cni...mst ye suh aku tukar cpt2...dah la...makin banyak aku cter nt xsiap lak aku nk kemas beg utk balik sok....hehe...jom balik...cian lak kat kwn aku...kena ganti aku keje ...tp nk bt cmne....aku kena gak balik.................arap2 semuanya  ok n aku selamat smpai destinasi sok..............

No comments:

Post a Comment