WELCOME TO WANIZANIE.BLOGSPOT.COM

Welcome

jom nengok ape la yg dok kecoh2 ...klik sini ye

Pages

Thursday, February 3, 2011

susu kambing

rs susu kambing hi goat  neh...mmg menguji deria rs....aku igt aku ni mmg hantu susu n leh telan je semua jenis susu....1st time aku minum susu n xabih.....haha...rs cam nk kua balik je...ada bau lorrr even ckit2....kat kotak tulis xde bau hamis @  bau kambing ler....aku pun cam xcted gak bila akak 2 bancuhkn utk bg try...ngan rs bdebar2 n bygkn susu 2 la susu plg sdp yg belum pnh aku minum.....skali teguk ...rs cam terclap minum je.....ada rs len mcm ckit..tp bila pk kan balik khasiat n nabi dulu pun mmg minum susu kambing.....gagah kn jugak telan smpai separuh jalan.......berjaya....separuh cawan je la......aku da terbc da 1 kisah dimana nabi muhammad telah diberi 3 pilihan minuman oleh malaikat jibrail iaitu arak,madu n susu kambing....baginda memilih susu kambing(susu terbaik didunia selepas susu ibu )....

No comments:

Post a Comment

Thursday, February 3, 2011

susu kambing

rs susu kambing hi goat  neh...mmg menguji deria rs....aku igt aku ni mmg hantu susu n leh telan je semua jenis susu....1st time aku minum susu n xabih.....haha...rs cam nk kua balik je...ada bau lorrr even ckit2....kat kotak tulis xde bau hamis @  bau kambing ler....aku pun cam xcted gak bila akak 2 bancuhkn utk bg try...ngan rs bdebar2 n bygkn susu 2 la susu plg sdp yg belum pnh aku minum.....skali teguk ...rs cam terclap minum je.....ada rs len mcm ckit..tp bila pk kan balik khasiat n nabi dulu pun mmg minum susu kambing.....gagah kn jugak telan smpai separuh jalan.......berjaya....separuh cawan je la......aku da terbc da 1 kisah dimana nabi muhammad telah diberi 3 pilihan minuman oleh malaikat jibrail iaitu arak,madu n susu kambing....baginda memilih susu kambing(susu terbaik didunia selepas susu ibu )....

No comments:

Post a Comment